Korona on vauhdittanut ostokäyttäytymisen muutosta

Pitkään on puhuttu, että myynti tulee muuttumaan digitaalisuuden ansiosta, mutta vasta korona pakotti nopeampaan muutokseen. Sen seurauksena fyysisten tapaamisten määrä on pudonnut ja uskomme, että osittain myös pysyvästi. 

Koska myyjä ei enää pääse tapaamaan asiakasta, parhaat kaupat tulevat niille, jotka tietävät miten asiakas saadaan ottamaan yhteyttä myyjään. Siinä vaiheessa kun yhteydenotto tapahtuu, on asiakas usein jo varsin pitkällä ostoprosessissaan, pidemmällä kuin aiemmin, tarve on jo pitkälle mietittynä ja kiinnostavimmat kumppanit kartoitettu. 
 
Oletteko te huomanneet näitä muutoksia?

Jos haluatte olla kilpailussa vahvoilla, kannattaa kiinnittää huomiota ainakin seuraaviin asioihin:

  • Siihen, että löydätte asiakkaat, jotka ostavat nyt ja saatte heidät ottamaan yhteyttä teihin
  • Osaatte hoitaa myyntiprosessin niin, että asiakkaan kiinnostus pysyy koko ajan korkealla ja kaikki kanssakäyminen tuntuu miellyttävältä.
  • Ymmärrätte, miten palvelut voidaan tuotteistaa uudella tavalla kaupanteon helpottamiseksi

Jos yrityksellänne on haasteita näillä alueilla, ehdotamme napakkaa 30 minuutin online -tapaamista. Sen aikana saat näkemyksemme siitä, mitä markkinointiviestinnän tai myynnin osa-aluetta kehittämällä teillä on parhaat mahdollisuudet onnistua.

Kuudes Aisti – vetovoimaisia yrityksiä.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Moni asia muuttunut.
Mahdollisuuksia on enemmän. Kauppaa tehdään aktiivisesti. Olisiko aika tavata ja saada hyviä asioita aikaan.

Jätä puhelinnumerosi ja paras aika tavoittaa, niin käydään yhdessä läpi miten saamme hyvät aikomukset kasvua vauhdittavaksi toiminnaksi. 

Moni asia muuttunut.
Mahdollisuuksia on enemmän. Kauppaa tehdään aktiivisesti. On aika jälleen tavata ja aktivoitua.

Jätä puhelinnumerosi ja paras aika tavoittaa, niin käydään nopeasti läpi miten saamme selkerangan suoristettua organisaatiosta. Luodaan pelisuunnitelma ja pelataan tiiminä!