Ennen oli ennen, nyt on nyt.
Moni asia on muuttunut.
Miksi asiakas ei vastaa?
Suurin osa yritysten välisiin hankintapäätöksiin liittyvistä arvioinneista tehdään tänä päivänä ilman myyjien osallistumista. Tietoa on saatavilla helposti verkosta. Nykypäättäjä käyttää investointipäätöstensä tueksi verkkoa ja omia verkostoja vertailemalla palvelujentarjoajia ja hakemalla tietoa päätöstensä tueksi. Laajasta tietomäärästä huolimatta asiakas ei läheskään aina löydä verkosta syvällistä ja omaan tarpeeseen soveltuvaa tietoa. Samanaikaisesti aktiivista myyntityötä tekevä yritys ei onnistu tavoittamaan asiakkaitaan puhelimitse. Tämän päivän päättäjä vastaanottaa kymmeniä yhteydenottoja päivittäin. Tämä koetaan häiritseväksi. Riski väärän valinnan tekemiseen kasvaa merkittävästi. Osaava myyjä ja aktiivinen ostaja eivät löydä toisiaan.
Omnisales on palvelu, joka auttaa asiakkaiden löytämisessä oikeaan aikaan ja herättää kiinnostuksen sekä syventää keskusteluyhteyttä. Se yhdistää markkinoinnin ja myynnin yksittäiset toimenpiteet toimintamalliksi, jonka avulla johto uudistaa yrityksensä myynti- ja markkinointiprosessin vastaamaan tämänpäivän ostamista.
© Sales transformation from push to pull. 2015. Mika Järvinen, Manu Rautakoura, Jussi Vesterinen
Me loimme prosessin, jossa ostajat ja myyjät löytävät toisensa riemastuttavalla tavalla.