Avarra ajattelua
Mistä lisää kauppaa – kasvun tulevaisuus
Ratkaiseva erottava tekijä ei useinkaan ole se, mitä yritys tekee ja mihin se haluaa päästä ja viedä asiakkaansa. Paljon tärkeämpää on se, kuinka hyvin se yritys kykenee toteuttamaan
oman suunnitelmansa…
Teknologinen murros haastaa oman kykymme kehittyä
Sisällöllinen muutos on hyvä, mutta suhteen muuttuminen parempi Uusia mahdollisuuksia ei päästä täysimittaisesti hyödyntämään, ellemme uskalla myös kyseenalaistaa omaa ajattelutapaamme. Sen lisäksi, että pyrimme tekemään
Korona on vauhdittanut ostokäyttäytymisen muutosta
Pitkään on puhuttu, että myynti tulee muuttumaan digitaalisuuden ansiosta, mutta vasta korona pakotti nopeampaan muutokseen. Sen seurauksena fyysisten tapaamisten määrä on pudonnut ja uskomme, että
Onnistuminen myynnissä on yksinkertaista.
Kiinnostu enemmän asiakkaan asioista kuin omasta myynnistä. Kuuntele ymmärtääksesi, älä keskeyttääksesi. Välitä enemmän asiakkaan tuloksista kuin omista. Käsi sydämelle. Millä mittaat työssäsi onnistumista? Asiakkaan tuloksilla
Yrityksen tulos paremmaksi psykologista turvallisuutta vahvistamalla
Kuvittele itsesi osaksi työyhteisöä, jossa Sinun ei tarvitse lainkaan hävetä tai jännittää. Voit olla oma itsesi. Näet kollegoidesi hyvät puolet ja he näkevät Sinun. Sinua
Oletko asiakkaan taskuilla vai asiakkaan päässä
Oletko miettinyt, kumpaan käytät enemmän energiaa; siihen miten saat asiakkaan taskussa olevat rahat itsellesi vai siihen, miten saat asiakkaan mielen puolellesi? Lähes kaikki myynnin ja
Hands on coaching company. Consider it done.