Avarra ajattelua

Miten vältät turhautumisen myynnissä – ja säilytät voiman omissa käsissäsi?
Mitä jos turhautuminen ei olekaan merkki epäonnistumisesta, vaan osa matkaa? Entä jos voit hallita sitä niin, ettei se hallitse sinua?

Kasvun anatomia – Mitä kasvu vaatii ja keneltä?
Ongelma ei ole markkinoissa, kilpailijoissa tai asiakkaissa – vaan siinä, miten yritys itse suhtautuu kasvuun. Kasvu on ajattelutapa, asenne ja konkreettisia tekoja, ei pelkkää toivetta.

Aika ei ole meidän niukin resurssi – fokus ratkaisee menestyksen
Aika ei ole ongelma – sen käyttö on. Yrityksen menestyksen ratkaisee se, kuinka viisaasti aika ja energia suunnataan. Kun yritys oppii tunnistamaan oikeat asiakkaat ja keskittymään niihin, se ei ainoastaan tehosta toimintaansa, vaan myös luo kasvua, asiakastyytyväisyyttä ja työhyvinvointia.

Mistä lisää kauppaa – kasvun tulevaisuus
Ratkaiseva erottava tekijä ei useinkaan ole se, mitä yritys tekee ja mihin se haluaa päästä ja viedä asiakkaansa. Paljon tärkeämpää on se, kuinka hyvin se yritys kykenee toteuttamaan
oman suunnitelmansa…

Teknologinen murros haastaa oman kykymme kehittyä
Sisällöllinen muutos on hyvä, mutta suhteen muuttuminen parempi Uusia mahdollisuuksia ei päästä täysimittaisesti hyödyntämään, ellemme uskalla myös kyseenalaistaa omaa ajattelutapaamme. Sen lisäksi, että pyrimme tekemään

Korona on vauhdittanut ostokäyttäytymisen muutosta
Pitkään on puhuttu, että myynti tulee muuttumaan digitaalisuuden ansiosta, mutta vasta korona pakotti nopeampaan muutokseen. Sen seurauksena fyysisten tapaamisten määrä on pudonnut ja uskomme, että
Hands on coaching company. Consider it done.